Födelsedag

Yes, idag har jag ju fyllt år.. Så idag var domedagen det här året.. Men jag har ju överlevt igen.. Har en förmåga att överleva mina födelsedagar, trots att jag inte gillar dom.. Bjussar på lite bilder på vad jag har fått..

 istappar i glas..

 underbart sköna mystofflor <3

 jaa, dom var mina :p

 så söta =)

 sjukt söt :p

 en rosbuske

 en vatten kokare, som jag velat ha aslänge!

 tulpaner (måste önska mig vaser nästa år)

 till dubbeltäcket ^^

 OH JOHNNY DEPP!! eller, jag menar, film..^^

Sen fick jag pengar med, som jag tänkte ha till en hårklippning, och ev färgning,, funderar på att bli blond igen.. Men jag vet inte om jag törs,, törs jag? :p


Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

du törs för bövelen :) hehe

2010-12-22 @ 23:12:20
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0