Dan för dopparedan..

Och idag har det varit sådär lagom hektiskt.. haha nejvars..
Gick upp vid 10 (sovit typ 3 timmar) åt frukost med jocke, sen dusch, och så packa lite.. Strax efter 12 åkte vi till mamma.. Hjälpte henne med att sätta upp granen och pynta den.. Sen käkade vi, och så åkte jag iväg till jobbet.. och jäjj, uteturen,, nae, inte så jäjj i det här blåsvädret.. Det drev igen som tusan.. Men det gick..
Efter jobbet blev det en snabb sväng hem till mjölby,, hämtade påse på dörren,, Tack så mycket Hanna! <3
Sen åkte jag vänstertrafik till vadstena.. för det hade drivit igen så dant.. usch usch.. Tur att jag bara fick möte 1 gång.. Och då var det så bra tajmat att ajg kom till en avfart, så bara att vänta där tills den andra bilen kört förbi..

Nu ska jag ta mig en macka tror jag, och sen blir det sängen.. Ska ju upp och jobba imorrn..
Fast bara ett kort pass,, så det går bra =)
Hoppas att vägen är färdbar iaf.. Så man inte sätter sig ute på landsbygden..
Aja, vi höres =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0