8 - Ett ögonblick

Okej, så det här var lite svårt.. Att välja ett ögonblick.. Vad ska man välja liksom? Ska man berätta om ett bra, eller ett dåligt ögonblick? Hmm, svårt.. Men jaa, positiva saker är ju alltid roligast att läsa om, så vi tar väl ett sånt.. Så jag berättar om när jag fck reda på vilken linje jag kommit in på..

Som ni vet, så var ju skolan ingen höjdare,, och jag visste inte vad jag ville göra.. Jag visste att jag gillade teater, och jag hade varit på "audition".. Där träffade jag Sandra igen (vi gick mellanstadiet ihop) och vi klickade direkt igen, så vi lovade att höra av oss till varandra när vi fått intagningsbeskedet..

Och jag kan ju lova att jag var lagom spänd på att få veta om jag skulle komma in eller inte.. Och dagen när det kom.. Jag var jättenervös.. Jag visste inte om jag skulle våga öppna det, för, det kunde ju varit så att jag inte kom in.. Men jag kom in :p haha och jaa, blev väldigt lycklig kan jag lova^^

Så jaa, det var ett ögonblick^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0