6 - Min dag

Har varit full.. Verkligen..
Gick upp vid 10,, åt frukost med jocke.. Sen ner i källaren, hämtade upp julgranen, och allt pynt till den.. Och tog upp allt annat julpynt med.. Sen blev det pyntning :p Tog en evighet.. Under tiden jag pyntade fick jocke åka och handla grejjer till tårtan tills imorrn.. När jag var klar med pyntningen, runt 13, så satte jag igång med att slå in resterande julklappar.. Men jag är äntligen klar med alla iaf :D Var klar efter att jocke åkt till jobbet,, så då skulle jag laga lite mat,, blev makaroner och köttfärs.. För det är så brutalt tråkigt att laga mat till bara sig själv.. Så då har man ingen inspiration.. Efter käk, så blev det att börja baka.. Gjorde kolakakor^^ 3 plåtar blev det.. Och jaa, dom var goda :P haha var ju tvungen att provsmaka.. :p Efter det satte jag mig i soffan,, fick så brutalt ont i ryggen av att sitta och slå in alla julklappar,. Så jag har inte kommit härifrån än.. Vilket innebär att jag inte hunnit göra tårtorna än!! Suck, så måste upp tidigt imorrn, så tårtorna hinner dra tills sig lite.. För man kan ju inte dra igång elvispen nu liksom.. Lite sent för det,, den väsnas ju liksom.. Så jaa, jag får ta det imorrn..

Det var väl min dag typ.. Bjussar på bild på granen^^


Kommentarer
Postat av: blondiiiie

Jah har ett likadant bord som ni typ har :D

2010-12-22 @ 22:41:34
URL: http://maddethababe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0