11 - Mina syskon

Jag har 2 halvsyskon på min mammas sida, 1 inte alls syskon men syskon ändå, på min styvpappas sida,, och så har jag, ehn,, typ 7-8? syskon till på min biologiska pappas sida..

Men, jaa, dom som räknas, är ju småsyskonen, och min storebror.. Iaf de som räknas mest..
Jag har ju faktiskt oxå träffat en av mina bröder på min biopappas sida.. Och jag tror att dom är ett kalasgäng allihop =) Vill verkligen träffa alla.. Men jaa, även fast dom är mina syskon, så är dom inte det på samma gång.. För jag har aldrig haft den kontakten med dom..

Så, vi har min storebror, som inte är min bror alls, men som är det ändå,, Kim.. Kim är 24 år, och bor i de sydligare delarna av Sverige.. Han, jaa, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om honom.. Vi pratar inte så jätteofta, men ibland.. Och ses typ aldrig, eftersom han inte är här uppe så ofta längre.. Men i vilket fall som helst, så är han, och förblir han, min bror..

Sen har vi min lillebror,, Victor.. Victor är 17,, bor hos mamma, han pluggar nån teknisk utb på Kungshöga här i Mjölby,, så han kommer ibland på typ håltimmar och sånt.. Helst av allt vill han flytta till egen lya,, men jag vet inte om han verkligen är redo för det.. Han är ju bara 17!! (Ska jag säga som flyttade hemifårn astidigt jag med..)

Och så har vi lillasyster.. Sofia är 15, och jaa, trots att hon inte är blond, så kan man tro det ibland.. :P (hahah elakt, jag vet)  Nejvars, hon är bra =) Hon går i nian, och ska antagligen söka estetiska media på ljunkan till hösten ( :D :D :D ) Det tycker jag är väldigt kul, att hon ska hålla till i mina gamla kvarter.. :p haha
Hon bor ju oxå självklart hemma.. Och jaa,, nae, vet inte vad jag ska säga mer..

Det får räcka om mina syskon^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0