Tisdag =)

Och dagen började med sovmorgon.. Massa skönt :D
Sen mötte jag upp Tilda och vi tog en prommenad med Flinga och Tussie.. Sen drog vi ner till af.. Alltid lika skoj,, eller nått.. Sen hem en sväng, och hämta pengar, sen blev det stan och käka :D mmm kyckling :D
Bjussar på en "snygg" bild på mig och tilda från lundby :p ahhaha



Hahah :p snyggt va?? :p haha inte

Sen hem igen då, och börja med tvätten.. Suck.. tråååkigt,, men men,, måste ju ha rena kläder :p
Så man får väl offra sig :p ahha
Annars har det inte hänt mycket ikväll.. Har ganska tråkigt om jag ska vara ärlig..
Men nu är det ju bara 2 timmar kvar tills jocke slutar.. Och sen får jag sova.. =)

Vi höres.. =)
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0