Sömnbrist

Okej,, så det där med att sova igår gick ju inte alls så bra.. Somnade vid halv 4 som först.. Suck.. Irriterande.. Men men,, nu har jag ju varit uppe en stund med, och faktiskt ätit lite frukost (!) och så har jag börjat packa lite inför helgen hos mamma.. Ska bli trevligt att va hos mamma igen, var ju nästan en månad sen jag jobbade på broby, så nu blir det lite kvalitetstid med familjen. Hoppas bara lillebror är hemma,, så han inte är ute på galej, eller jag menar, att han är och lanar.. Nördungen :p haha

Nehe, om jag skulle fortsätta packandet kanske.. Suck,, jag vill sova!! Och allra helst sova utan att drömma..

Just det, packa var det..
Vi höres väl efter helgen eller så..
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0