Sista dagen på schema.. :(

Och det känns jääääättetråkigt.. Trivs så bra på jobbet.. Men vet ju att jag iaf får vara kvar som timvikarie.. Så jag kommer ju iaf att få jobba.. =) Även fast det inte blir lika mycke.. =(
Så ska snart tillbaka för sista passet.. Suck.. Jag vill ha mer jobb!!
Vad ska jag göra nu istället då?? Sitta och glo in i en vägg? Jaa, det lär jag ju säkert må bra av.. Inte..

Aja, sluta deppa, börja peppa =) Ikväll blir det alkohol :p haha nejvars, det blir det inte :p det är ju söndag :P haha
Bjussar på en "snygg bild" på mig :p


hahah visst är jag snygg:P INTE!! :p


Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

du får ta o komma hit på en fika helt enkelt :)

2010-08-15 @ 18:31:35
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0