Ny vecka, nya tag..

Japp, måndag är det idag.. För er som inte visste det.. Och jag kan inte tvätta ikväll.. För jag ska jobba :p Och jocke jobbar kväll.. Så jag måste ner i källaren snart och byta tvätttid,, hoppas att det finns nån imorrn.. Jag måste ju ha kläder :p haha

Och så ska jag väl på prommenad med Tilda, Flinga och Tussie med =) Och så ska jag hinna med att gå till arbetsförmedlingen med,, eftersom jag inte gjorde det i förra veckan.. Men jaa, jag tror inte jag hinner det idag.. Jag börjar ju 16.. :p haha Och prommenad med Tilda och hundarna är ju mycket roligare än arbetsförmedlingen :p haha

Nu ska jag väl göra mig iordning lite, och kanske äta nått,, eller nått..

Vi hörs.. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0