Min dag med Sandra <3

Har varit helt underbar!! Tack så mycket!! <3

Kom hem till Sandra vid 11,, då drog vi ner på stan och kolla affärer = skor!!! Och så tog vi en fika på gyllen,, massa mys,, speciellt med spegeln i taket :P haha helt facinerade! :p sen blev det mer affärer,, och jaa, just det, jag köpte även lite armband,, =) fina =)
Sen drog vi hem till mig, hämta en bok och så fick sandra kolla lite i lägenheten :p flera år sen hon var uppe sist ju.. Sen drog vi till vadstena,, och spelade minigolf :D askul!! sen lekte vi paparazzi :P och tog massa flumkort :p haha :p Sen till citygross och kika lite, sen hem till mig igen, lämna bilen och hämta smink,, för vi bestämde oss för att käka ute och ta en drink eller två.. Fast det blev flera :p haha :p
Sen skiljdes vi åt och åkte hem var och en till sitt.. Har haft en jättetrevlig dag/kväll!!
Här kommer lite bilder oxå =) (fast ni får stå ut med att jag är tjock.. :/ )








haha denna bild får avsluta kvällen :p orkar inte sitta längre och lägga in bilder :P


Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

haha jaa men vi har haft massa kuligt :) o jaa jag är mrs dendrofil. hehe. puss på dig babe. lav ya <3

2010-08-08 @ 01:25:09
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0