Måndag = Arbetslös

Men inte glädjelös =) Gick upp tidigt och gjorde mig iordning för en dag i lkpg med Sandra och Fia =)
Så strax efter 9 imorse var jag hos Sandra,, sen hämtade vi upp Fia och så åkte vi till stan, och tog en fika (frukost för mig del :P ahah) sen gick vi bort till bibblan, men dom hade inte boken sandra behövde, sen ner på tan igen, kolla lite affärer, och så till apoteket.. Var tvungen att köpa Försvarets Hudsalva.. KAN INTE LEVA UTAN DEN!!!! Sen köpte jag lite nytt smink oxå på hm,, så nu kanske man törs visa sig offentligt igen :P ahah
Vid strax innan 13 åkte vi hemåt igen, så lämnade av fia, sen upp till sandra en sväng och låna bok, (som jag självklart glömde i bilen, som jocke tog till jobbet,, hah så jag kan inte läsa nu iaf.. suck..)
Sen när jag kom hem så fick jag en bokning på jobb, (oj nu lät jag nästan som en prostituerad, men det var inte så jag mena.. :P ) utan jag ska jobba i väderstad på tisdag igen =)

nu ska jag snart ner i tvättstugan igen,, så nu får det räcka för den här gången :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0