Lördag

Och jag började dagen med jobb på Broby ^^
Jobbade åt mamma eftersom hon skulle gå på nån grej, vad det nu var.. :p haha
Och fort gick det,, tog 3 timmar bara idag.. Med städning och allt.. haha mycket ägg var det :p

Sen hem till mamma igen, men hon hade inte kommit hem än.. Så då packade Jocke och jag ihop våra grejer och katten, sen åkte vi hem.. Och sen tog vi en tur till lkpg,, jag köpte nya byxor,, välbehövligt.. Och så köpte Jocke ett Nitendo Wii ^^ Så nu står han och spelar för fullt och har askul :p haha :p Så han lär ju inte lida av att jag inte ska vara hemma ikväll :p haha och han lär knappast ha gått och lagt sig när jag kommer hem heller :p ahah

Ikväll då,, så blir det käka lite med Tilda och Hanna <3 sen till Hanna och umgås.. Och förhoppningsvis blir det utgång på parken med =) Inte världens roligaste ställe kanske.. Men det har det bästa dansgolvet i Mjölby iaf :p haha=) Och så om Tilda och Hanna är med så kan man göra stället roligt :p haha

Nu ska jag fixa sminket och naglarna, sen får vi väl se när mina brudar börjar bli klara.. :p
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0