Inlägg 254

Jaa, har vissst inte varit så värst aktiv :p haha

Och vad har jag att berätta om livet då?? Joo,, jag kan berätta om att jag jobbar, och jobbar och jobbar,, men jag kan inte säga nått om det,, eftersom jag har tystnadsplikt,, så det ämnet är snart uttömt.. :P
Jag kan berätta att ajg var i ullared och spenderade massor med pengar.. Mestadels till hemmet =) Så nu är det ännu mysigare med nya lampor och så =)
Har även hunnit med en sväng på Skänninge marken iår med.. Köpte bara ett nytt linne, och en ny plånbok,, (och en mjukglass, asgött!!) Annars var det inget att ha..


Jaa, det är väl vad jag har att dela med mig av.. Jag är så trött, och borde väl ha sovit nu när jag hade ett par timmar ledigt,, men,, nae, det blev inte så.. Får bli imorrnkväll när jag kommer hem efter jobbet.. :p
Och på lördag blir det ev söderköping med Sandra =)

Nu ska jag nog gå och ta en smörgås, och sen är det dags att åka till jobbet igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0