Hur tänker en del folk egentligen??

Jag menar.. Hur dum i huvudet kan man egentligen bli!??!

"Tycker det är sånt jävla gnäll i den här debatten! Jag blir SJUKT gärna lite våldtagen altså !!!"
Hur dum i huvudet är den "så kallade" mannen??
Hur kan man sjukt gärna vilja bli lite våldtagen!??! Uppenbarligen så har han noll koll på vad en våldtäckt innebär..

"Det verkar vara värre för tjejer att bli våldtagna! Jag skulle tycka att det vore rätt schysst! Om det var en vrålsnygg brutta som bara sätter sej över mej och tvågsknullar mej !!!"

Den här "karln" förtjänar att få spö!! Hur kan man uttrycka sig så dumt?? Jag förstår inte det.. Jag blir så arg på alla imbicilla idioter som tror att bli våldtagen, det är ett litet äventyr. Spännande och romantiskt.. Newsflash!! Det är inte det!! Det finns inget spännande eller romantiskt i att bli våldtagen!! Vare sig man är full eller inte.. Om man är barn eller vuxen.. Man eller kvinna.. Det är hemskt! Oavsett vem det händer.. Det är faan inget man går och önskar sig!! Det är inget man tänker innan man går ut 'oh, hoppas det kommer en snygging och våldtar mig ikväll'
Arg, det är vad jag blir när jag får höra nått sånt här dumt..
Det är nästan så att man hoppas att nån hemsk ful äcklig gammal klimakteriekossa kommer och våldtar dig!!
Då kanske du tänker dig för innan du vräker ur dig sånna dumma saker igen....

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

är du arg eller? men det borde vara rätt svårt för män att bli det överhuvudtaget då dom faktiskt måste ha sina ägodelar stående för att något ens ska bli av. o det han ville lät ju lite mer frivilligt så det skulle ju inte vara en våldtäkt i vilket fall som helst.

men jag förstår dig älskling. älskar dig

2010-08-27 @ 17:28:59
URL: http://sallbelal.blogg.se/sallbe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0