Fortfarande onsdag..

Och här kommer blogginlägget som jag lovade.. =)

Kom in till lkpg strax efter 11, gick och mötte upp Sallbe =) sen gick vi till stan,, kollade lite på hm, och sen, skoaffär.. Och jaa, jag äger nu ÄNTLIGEN ett par Converse igen!! Dom är massa fina! Och jag är helt kär i dom<3

Sen tog vi en fika, och sen skulle vi ta itu med uppgiften, suck :P ahha och det ick inget bra alls :p inte ens turistinformationen visste vart det fanns kyrkor :p hahaha då är det illa! :p så efter ett tag gav vi upp, och gick mer på stan istället, och sandra blev lite avis på mig när jag köpte mina converse, så hon köpte oxå ett par nya, fast hon köpte lila^^ och dom är jättesnygga! jag vill med ha! så nu är jag avis på henne isället :P ahha
Sen tog vi bussen till henne, och umgicks lite till, sen hämtade vi thea, så jag fick träffa den lilla trollungen med ^^
Sen rörde jag mig hemåt,, och det regnade på mig.. :( Jag såg ut som en dränkt katt när jag kom hem.. Och frös som tusan,, så det var bara att hoppa ner i ett varmt bad.. Och det var riktigt skönt :D

Trött som tusan blev jag efter badet, men insåg att kl bara var halv 19,, så lite tidigt att lägga sig kanske,, så då tog jag datorn, och la mig i sängen och tittade på min älskling <3 eller jag mena, ehm, jag kollade på film.. sweeney todd,, ooh den är så bra! ÄLSKAR JOHNNY DEPP!! :D Efter den filmen så blev det Chess ^^ och s¨insåg jag att ojdå, klockan är visst 23.. Kanske dags att gå och lägga sig då :p haha Men så kom jag ju på att jag skulle skriva ett inlägg.. Så det var det:p
Nu ska jag nog hoppa i säng^^
Pussar



Visst är dom underbart fina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0