Glad Påsk =)

Fint väder, och snart blir det middag med släkten.. Hoppas dom står ut med mitt snorande och hostande hela tiden bara.. Är så brutalt förkyld.. Men nu verkar det iaf som om det är på bättringsvägen.. Eller jaa,, jag hostar inte upp blod längre iaf,, så jaa, bättre är det nog.. Dumma förkylning,, slog till i tisdagskväll,, jättebra,, med tanke på tt jag hade 2 introdagar kvar på folkungagården,, suck,, det var bara till attt ringa å¨onsdag morgonen och säga att jag inte kom,, typiskt,, när man väl får jobb, då blir man sjuk.. Men iaf,, onsdagen sov jag mest hela dan,, hade massa feber och ont i halsen,, torsdag,, suck,, ajaj mitt huvud,, feber,, hosta, snora,, och jaa, allt annat oxå.. Så jag kunde ju inte gå på Scotts.. Trots att det är dansband så hade jag faktiskt sett fram emot det.. Så det suger rätt rejält att jag missa det.. :( Igår var jag iaf feberfri största delen av dan,, men blev ännu mer snorig,, och mer ont i halsen.. Och idag är jag fortfarande feberfri,, tack och lov,, men halsen, den halsen, suck..
Ojdå,, vad jag klagade på min hälsa,, men men,, det är ju min blogg.. så jag får skriva vad jag vill :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0