Tacos + Idol = <3

Har haft en jättemysig kväll nu med min älskling.. :D
Har suttit och myst i soffan,, käkat tacos och kollat på idol..
Hur mysigt som helst.. =)

Nu ska jag borsta tänderna och göra mig iordning,, så blir det att se sista av idol sen..
Sen blir det sängen.. Ska upp hyfsat tidigt imorrn.. Ska till vadstena och hjälpa mormor möblera om..
Visst inte så jättekul,, och ryggen kommer bli helt paj.. Men vad gör man inte för familjen..
Klart man måste ställa upp..

Imorrn kväll vet jag inte om det ev blir mut till parken och dansa lite.. Det märks..

Just det,, tänderna var det..
Och Erik äger :D

Pussar

Kommentarer
Postat av: Jennie

Svar; Ja men herregud gumman det är ju klart!!! Längtar massor efter att få träffa er! :) <3

2009-10-19 @ 21:01:27
URL: http://quizzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0