Picknik <3

Idag har jag och Tilda och Ice haft picknik i parken.. Kanon mysigt var det.. :D Vi käkade kinamat och bara hade det bra,, hehe.. Satt ungefär 2 timmar  i parken och bara pratade,, och jaa,, det var skönt.. =) Har många lika tankar, och det är skönt,, att man inte är ensam om att vara knäpp,, haha..inget illa ment med det.. :p

Egentligen borde jag plugga till provet imorrn,, men åh,, jag orkar verkligen inte,, jag vill inte! men har iaf pluggat 1 timme nu,, inte för att jag tror att nått egentligen har gått in,, men ändå..

Ibland skulle man bara vilja åka iväg nånstans,, bara göra inget,, bara va.. Eller göra massor,, jag vet inte.. Hela mitt inre är kaos.. Med plugg och skit,, jag vet ju inte ens vad jag verkligen vill göra heller.. suck..

Nehe,, om jag skulle ta något positivare oxå kanske då..

Om jag kommer på nått så säger jag väl till..

Fortsätta med plugget då.?
Jaa,, nae,, kanske..
Jaa,, kanske får det bli.. Om lusten faller på..

Oh,, ibland bara.. nae..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0