wiiiee

var på "stan" en sväng förut med tilda,, och hittade en film som jag velat ha jättelänge,, men den har inte funnits att ladda ner,, så då blir man ju lite sur.. Men så hitta jag den!! oh helt överglad blev jag :D
sen tog vi en fika en timme eller så,, haha :p alldeles jätteskoj :P haha :D

nu ska jag väl kanske ev fundera på att laga lite mat,, fast jag får ju äta själv idag.. :(
men jocke är ju glad som får jobba,, så det är ju bra..
nae,, det blir nog bara en mugg varm oboy och en macka tror jag.. det snöar ju så dant,, och då är det mysigt att sitta under en filt med oboy och mysa.. haha


nehe,, höres då..

puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad för film? :D

2009-11-04 @ 18:39:42
URL: http://quizzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0