Trööööött!!!

Jaa, det är jag verkligen..
Har inte kunnat sova nästan nått inatt.. Somna runt 3,, sen upp innan 7,, och feber med, så great,, verkligen.. NOT!!
Så det var ju bara att sjukanmäla sig och plugga hela dan istället,, så här har jag suttit framför datorn nästan hela da,, förutom när jag somnat ifrån pga febern,, och då har jag inte sovit långa stunder,, en kvart max åt gången,, och usch,, jag har faan panik på det här jävla arbetet.. Och jag vet att jag borde ha tagit tag i det tidigare,, men det är svårt.. Och jag fattar fortfarande inte vad det är dom vill ha fram med det här!?! Vad ska det vara bra för?? Det hör ju inte ens till ämnena jag läser!! Så vad ska det då vara bra för kan man ju fråga sig,, och jaa,, jag har då inte svaret.. Och inte dom heller,, verkar det som,, för när vi frågade varför vi skulle göra det, så sa dom bara för att, det är så.. Och man bara,, ehh okej,, illa..
Men men,, det är inte mycket att göra åt.. Sitta till sent på nätterna och tidiga morgnar för att få det klart,, det är det ända jag kan göra..

Så nu har jag skrivit av mig lite.. Inte för att det känns bättre,, men iaf.. Ibland är det skönt att bara skriva av sig lite.. Och nu ska jag fortsätta plugga,, suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0