Ny vecka..

Och nya tag.. Har faktiskt varit ute på långprommenad med Tilda, Ice, Tussie, Helena?, Diva och Troja.. Blev en hel drös med hundar i skogen.. haha Men det var trevligt..

Annars har det inte hänt så mycket idag.. Skolan bara.. Men har ju bara en lektion på måndagar,, så det är slappt..

I helgen så tog vi det bara lugnt.. bakade lite bullar i lördags.. och dom blev jättegoda.. :D
Och i söndags var det ju fars dag,, så det blev en sväng ut till mammsen och pappsen på en fika,.

Finns så mycket mer jag skulle kunna skriva om.. Hur kasst jag sover och skit,, men man ska väl fokusera på det positiva i livet?? Eller hur?? Man får väl göra det bästa av det man har,, och vara glad för det.... ven fast det kan vara svårt..

Nehe,, nu ska jag plocka fram tvättmedel och så,, det är ju måndag och det betyder tvättdag.. :p
Sen måste jag fixa lite käk med.. Jocke är nog hungrig när han kommer hem från jobbet..

Hörs..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej raring! Har hafft fullt upp på jobbet, tyvärr.

Men är du ledig något i veckan?

Kram

2009-11-09 @ 20:36:21
URL: http://jsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0