Today is a new day..

Here come's a blogginlägg.. Yeah,, I know,, but sometimes it's rather fun just playing whit the words.. And,, everyone knows how fun it is to speak swengelska.. Therfore,, here comes a blogginlägg in just that way..

I dont really know whats fel on mig today,, in my mind,, all my tankar have been on english today.. And it really sucks,, beacuse I'm not even sure of what I'm thinking.. Kind of depressing..

Men,, föär att försöka komma ifrån det så kanske jag borde skriva på svenska iaf?? Or,, should I??

Iaf,, valborg har ju passerat,, och det var rätt så kul.. =) Vi var i skänninge,, som vanligt..
I helgen jobbade jag,, I måndags och tisdags så var det hönsutplockning.. Även på torsdag,, sen ska jag ha hästarna från fredag till tisdag.. fullt upp..

Idag har jag varit och träffat sandra,, och det var nice =) Vi möttes på stan och gick till skattemyndigheten,, och sen till Kunskapstorget,, så att Sandra kunde lämna in sin ansökan till skolan.. Sen gick vi på stan en stund och sen åkte vi hem till henne.. såg på ett par avsnitt oth och sen var det dags att åka hem,, jag har ju tvätten idag.. Och det har gått bra,, väntar bara på att det ska torka nu.. Sen ska jag bara kolla klart på grey's,, och sen blir det sängen.. är så trött i huvudet..


Nehe,, det får räcka..

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0