Lite efter sådär..

Jag sa ju att jag skulle skriva i söndags,, men det blev inte så.. hehe
Jag var så fruktansvärt trött,, eftersom jag inte hade sovit typ nått till lördagen,, och så vart det ju sent,, var hemma runt 3..
Men kul var det iaf!! :D  Jag skulle ju inte dricka,, men så blev det iaf.. Jag fick definitvt inte vara nykter och köra.. nehe,, inte alls.. Men det gjorde ju inget,, haha..

Igår,, så var jag och träffade Sandra och Thea,, och det är alltid lika kul! :D Leka med Thea<33 Och Sallbe med såklart!! :D
Vi spådde varndra på kvällen och spelade massa kort.. Askul!! Stackars Jimmy,, han trodde nog att vi var höga eller nått när han kom hem,, hahah.. Men kul hade vi iaf..

Idag,, så fick jag värsta rycket,, och storstädade,, damma och skura och grejja och fixa..
Och så kom Johanna vid 18.. Och det var kalas mysigt!! :D Tack =)

Nu ska jag nog snart lägga mig tror jag.. Eller så stannar jag uppe tills Jocke kommer hem,, vet inte,, har inte bestämt mig än.. Det är sånt som märks..

Men vi höres av.. :D
Herrå

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

jaa det var trevligt. får vi göra om :)

2009-05-21 @ 10:37:10
URL: http://sallbelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0