Torsdag..

God morgon!! :D

Nu sitter jag här framför datorn med en knäckemacka och väntar på att tiden ska gå lite.. Börjar snart..

Efter praktiken idag så ska jag åka och träna lite och sen blir det hem till sandra & thea.. :D Det ska bli nice!! Var ett tag sen jag var där nu.. Och idag om en vecka så blir lilla thea ett helt år!! Det känns verkligen inte som om det har gått så lång tid sen sandras värkar var igång ordentligt och hon inte kunde äta glass,, hehe

Igår var jag och klippte mig oxå förresten.. Det blev faktiskt bra,, jag är jättenöjd.. :D

Nehe,, nu ska jag väl börja dra mig bortåt..

Höres.. :D
Herrå

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

jaa o nu kan jag bara äta laktosfriglass. skit det där. men vi ska ha bus idag i alla fall.. kram

2009-03-12 @ 13:45:47
URL: http://sallbelal.blogg.se/
Postat av: Jennie

Åhh, visa håret!! :D:D

2009-03-16 @ 09:50:14
URL: http://quizzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0