Hår..

Igår färgade jag håret,, och det var på tiden!! Hade massa blond utväxt.. Så nu fick håret bli lite ljusare,, så att utväxten inte syns så väl tills nästa gång jag får färga det.. Har nyss vart och beställt tid till att klippa mig igen.. Inte för att jag vill att det ska vara kort,, utan för att jag klippte frisyr sist,, och det är mycket längre på sina ställen,, och det ser mobbat ut nu.. Så jag skulle vilja jämna till det.. Så på onsdag blir det.. Hoppas det blir bra bara.. =)

Idag så började jag kvart i sju,, tidigt som satan,, men men,, så kan det va.. Det är ju faktiskt skönt att ha något att göra,, istället för att bara sitta hemma och glo jämt..

Nu så ska jag gå till ica och köpa lite potatis,, idag blir det isterband med dillstuvad potatis,, och det är UNDERBART gott!!
Bara så att ni vet det.. hehe

Vi höres.. =)

Herrå leifare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0