5 veckan avklarad..

Så nu har jag bara 3 kvar.. Shit vad fort tiden har gått.. Det har varit jätteskönt att ha något att göra.. Lite tristare är det ju dock att jag inte kunnat umgås som förut.. Men det kanske är så det är att vara vuxen?? Bara jobba för att få ihop pengar så att man kan leva en månad till.. Träligt..

Aja,, idag fyller min lilla kusin 13 så det blir till att åka dit ikväll och sen till mamma.. Jag ska jobba i helgen.. Så Izzy blir ju glad iaf,, när han får springa lite ute..
Nu tänkte jag packa lite och sen ska jag hoppa in i duschen innan jocke kommer hem..

Skriver väl kanske på söndag när jag kommit hem.. Beror på om jag hinner.. Jockes mamma, JanÅke, Jens, Jonas och Jennifer kommer på middag vid typ 3 tror jag.. ( Och om jag har tur så hinner jag bli klar till 1 med äggen,, STRESS!!!)

Nehe,, nu måste jag sätta fart..
Vi höres.. :D
Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0