Partysugen!!

Och det är långt tills ikväll.. Men men,, man får väl ta och göra det bästa av situationen och börja lite smått i sin ensamhet,, haha.. Neevars.. väntar faktiskt tills johanna kommer.. Men hon kommer ju snart.. haha Så då börjar vi väl kan jag tänka.. :p

Men jag hoppas att vi kommer ha kul ikväll.. Men om det spöregnar hela dan kan det ju bli lite jobbigt.. För då blir det kallt.. Så ikväll blir det jag som är assnygg i min fleecejacka,, hahaha men vad faan då,, man måste ju hålla sig varm..
Ska ju faktiskt börja jobba snart,, och då har jag definitivt inte tid att vara sjuk!!! Så,, varma kläder och ett härligt partyhumör är vad jag tänker sätta på mig ikväll.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0