ojojoj..

Nu var det visst ett tag sen jag skrev igen.. Kom ihåg-lapp till mig,, kom ihåg-lapp till mig,, skriva lite oftare i bloggen..

Ja, vad kan jag berätta om mitt liv sen sist då?? Inte mycket faktiskt.. Har inte hänt så där överdrivet mycket.. Varit ute i det fina vädret,, bränt mig,, och jaa,, sånna saker som hör till när det är fint kalasväder..

Var ju iofs på cirkus förra veckan,, när jocke och jag firade 4 års förloving. och det var faktiskt jätteskoj..  :D Riktigt mysigt.. Hade ju inte varit på cirkus sen man var två tofflor hög typ,, hehe..

Igår var jag hos min Sandra och Thea.. Och det var jättekul.. Med det evighetslånga uno't mellan mig och Jimmy,, det är inte lätt att vinna när Ninen fuskar åt oss båda,, hahaha.. Men kul var det iaf.. :p

Nu ska jag snart iväg till simhallen.. Simma lite,, basta lite och sola lite.. Så att jag inte chockar folk ute när jag sätter på mig kjol och linne lixom.. hahaha..

Sen i eftermiddag kommer Johanna och käkar med mig.. Och sen blir det till att umgås resten av kvällen.. Nice nice..

Nehe,, nu måste jag leta reda på min bikini,, som är för liten över brösten,, suck.. även fast jag går ner i vikt så fortsätter mina älskade bröst att växa.. IT SUCKS!!!!!

Men jag ska försöka bättre mig.. Hoppas kom ihåg-lappen funkar.. haha

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

jaa annars kan jag skriva en åt dig med. :)

2009-06-02 @ 10:54:14
URL: http://sallbelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0