Ny vecka.. Igen..

Och det innebär att jag ska tvätta ikväll.. Oh,, vad skoj!! :D Eller inte.. Har ingen lust alls..
Men man måste ju,, om man vill ha rena kläder,, haha..

Men iaf i lördags hade jag jättekul med Johanna <3
Och imorrn ska jag på lyftteknik på boken.. Tar hela dan..
På onsdag ska jag till Sandra på dan och sen vadstena på kvällen,, om det inte regnar,, då skiter jag nog i det..
På torsdag blir det till att fixa midsommarstång och lite sånt och sen på fredag är det feest!! :D
Lördag hade jag planerat att vara bakis,, hahah
Söndag ska jag nog ev hinna med och städa och sen är det måndag igen.. Den här veckan lär ju gå fort..

Men nu ska jag hinna sova en stund innan jag ska börja tvätta.. Har fruktansvärt ont i huvudet.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0