Komihåglapp!!!

Jaa det var ju just det.. Att komma ihåg att jag skulle skriva lite oftare i bloggen.. Nu är det ju iofs bara 5 dagar sen jag skrev.. Men iaf.. Jag skulle ju försöka uppdatera lite oftare.. Inte för att det egentligen händer så mycket som jag kan skriva om.. Men men,, det löser sig väl.. När man väl börjat skriva så  brukar orden bara spinna iväg,, sen sitter man där med ett inlägg som är längre än vätternrundan och inser hur mycket av det som man inte alls kan skriva så det är bara till att radera allt och börja om,, bara plocka ur det viktigaste lixom..

Men iaf,, i fredags så tog Jocke och jag en heldag med att spana runt i affärer och dylikt.. Riktigt mysigt.. Köpte äntligen en byrå till hallen.. ( Som jag velat ha sen vi flyttade in,, för nästan 3 år sen nu!! ) Och den skruvade jag ihop sen på kvällen,, det blev kalas fint.! Däremot så resulterade det i att min rygg pajade totalt.. Kan fortfarande knappt röra mig..

Och idag har jag tvätten oxå.. suck..

Visste ni förresten att det är val idag?? Så då måste jag ju gå och rösta.. Bara för att jag får,, hehe

Nee,, det får räcka,, för nu ska jag ner i tvättstugan igen.. Vi höres väl om fem dagar eller nått igen,, när jag kommer ihåg att skriva.. haha

Kommentarer
Postat av: Jennie

Owh, mys :D vi ska en sväng till ikea idag och handla mer till lägenheten.. vill också ha byrå! hoppas på att inte behöva vänta tre år x)!



Jag har redan röstat, lalalalaaaa! :D

2009-06-07 @ 09:22:29
URL: http://quizzia.blogg.se/
Postat av: sandra, mamma till thea

jag röstade inte ens. orkade aldrig haha.. saknar dig. blir tomt med en måndag utan emmsan ju :(

2009-06-07 @ 23:21:02
URL: http://sallbelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0