Introduktionsdagar..

Yes,, det är vad det blir den här veckan.. Idag och imorrn så ska jag vara på 4A och på onsdag och torsdag så blir det på 2B.. Där jag inte varit förut,, så det ska bli kul.. Fast det är inte kul att gå delade turer mitt i veckan.. idag så går jag från 7-21.. med en lunch bara.. kommer vara helt död ikväll när jag kommer hem vill jag lova.. Men det ska bli skönt att göra nått igen..

Och på fredag är det skolavslutning för mina kära syskon,, och Victor har blivit så stor så han slutar nian.. Helt otroligt.. Jag kommer ju ihåg när han skulle börja ettan och var jätteliten ju.. För man inser ju att under den tiden dom har vuxit upp och blivit stora,, så har ju även jag blivit det.. Nu är man ju en "vuxen" människa med rätt att rösta och köra bil.. Jobba och köpa alkohol.. En massa saker som man inte gjorde när man var mindre.. Sånt som man inte behövde tänka på..
Livet var ju så lätt när man var mindre.. behövde bara göra det man kände för i den stunden,, utan att tänka på konsekvenser eller annat skit som pengar till mat och liknande..

Nee,, nu ska jag väl sluta gnälla och gå och borsta tänderna,, så jag kan kila iväg till Boken sen..

Vi höres av..

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

haha. jaa pengar till mat o räkningar. ta hand om sina killar hem o barn. lite vuxet då eller haha.. blir bra o plugga sen också, ännu en sak o tänka på men guud vad kul vi ska ha :)

2009-06-08 @ 10:56:19
URL: http://sallbelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0