Duktig!

Jaa,, eftersom jag har varit så jätteduktig med att uppdatera min blogg en hel massa nu den senaste tiden,, så tyckte min cykel att det var dags att ge mig en belöning.. Så när jag cyklade iväg till affären för att köpa lite mjölk  och kattmat så tyckte styret på cykeln att nu jäfflar ska jag nästan trilla av..
Styret bara försvann,, vilket innebar att jag for framstupa på huvudet typ.. Slog i ena knät och är allmänt öm hela kroppen eftersom cykeln kom över mig..
Så nu känner jag mig verkligen som 5 år igen,, när jag sitter här med mitt uppskrapade knä med plåster på..
Fast måste ju ändå säga att jag är glad över att mina byxor faktiskt inte gick sönder.. Ibland är det bra med jeans..
Speciellt när det är det ända par jag har som sitter snyggt!!

Så imorrn får Jocke faan ta och kolla på min cykel,, för jag tänker inte ge mig ut ocyh cykla igen förrns den är lagad!
Så det så..

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

naw stackars lite

2009-06-19 @ 13:29:17
URL: http://sallbelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0