Obehagligt..

Att vakna tjugo över fem av ett billarm..Det är inte speciellt roligt.. Trodde det var våran bil först,, men det var det inte som tur var!! Det var en bil på parkeringen,, och jocke såg att en "nån" cykalde iväg helt stilla med extralysena som satt på bilen 0ch rökte.. Hur iskall är man då egentligen!?!?
Tycker synd om dom som äger bilen..

Och så är det ju så kul att plötsligt bli helt klarvaken nästan en hel timme innan klockan ska ringa.. Idag hade jag ju behövt den timmen,, jag jobbar ju delad idag.. Suck.. Men vad gör man inte när man behöver pengar??

Nehe,, om jag kaske skulle försöka få i mig lite frukost då...

Höres..

Kommentarer
Postat av: Jennie

vad säger man.. mjölby.. suck.

2009-07-22 @ 14:48:51
URL: http://quizzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0