Jobb, jobb och lite mer jobb..

Det är vad som har hänt den senaste tiden.. Har till och med hoppat in på min lediga helg och jobbat.. Men nu märks det att jag börjar bli lite trött.. Men imorrn och på torsdag är jag iaf ledig,, och då tänker jag inte jobba även om dom ringer..
För imorrn ska jag träffa Sallbe och Thea,, och det var längesen,, så det ska bli skönt,, och på torsdag så ska jag på massa möten med vuxenutbildningen och sen med arbetsförmedlingen.. Mobbat,, eftersom jag nu faktiskt har en anställning.. Men men,, det är väl bara att gå dit och se glad ut.. Sen på torsdagkvällen ska jag nog bara ligga på soffan och ta det lungt,, för jag jobbar hela helgen som kommer,, igen.. Men men,, det blir fint när jag får lön sen.. :D

Så,, nu har jag uppdaterat lite,, inte mycket,, men nått iaf.. Och nu ska jag snart iväg till jobbet igen..  Skriver kanske en annan dag om jag hinner och känner för det..

Kommentarer
Postat av: Johanna

I miss you babe!!! <3<3<3

2009-07-07 @ 22:26:28
URL: http://jsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0