Blondin..

Återigen.. Men nu kändes det att det var på tiden.. :D Var längesen nu.. hehe

Imorrn blir det jobb.. Skönt,, har saknat det.. Det trodde jag faktiskt inte att jag skulle göra.. Men aa,, så är det..

Igår umgicks jag en sväng med Sandra,, och vi drog till ÖB.. Hittade kylskåpsmagneter med ramar som jag köpte.. Sen drog vi förbi donken och sen till henne igen..

Väl hemma sen så var det ju tvätten som hägrade.. Alltid lika kul,, eller inte.. suck..

Och idag har jag varit med mamma i lkpg hela dan.. Men nu har vi iaf hittat skor till mig till bröllopet och smycken till mamma.. Så nu är det bara underkläder kvar..
Just faan,, måste försöka fixa var vi ska ha hippan och så.. Men det löser sig nog.. Hoppas jag..

Nu ska jag dra mig mot sängen och läsa lite,, sen blir det att sova,, så jag orkar med imorrn.. :p

Ha det gött i värmen.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0