Kass början på 2009..

Det var det verkligen..

Var lite smått bakis den första,, men det var ju inte så farligt.. Men sen,, vilken förkylning.. Det bara slog till.. Usch.. det sög verkligen.. Men nu har iaf febern släppt,, är bara lite täppt nu.. Men annars är allt bra nu.. :D

Kanske ska nämna nått om nyår också,, hade ju skrivit att jag skulle göra det..
Det var askul!! Vi började med att käka tacos allihop.. Och det var jättetrevligt!! Sen så spelade vi massa spel och lekte lekar.. Och så var det en väldans massa alkohol inblandat oxå.. hehe,, det var jättekul.. Sen runt tolv gick vi ner till "stan" och kolla på fyrverkerierna.. Och det var jättefint.. Fast  nån lyckades typ välta en raket eller nått för den for rakt in i kön på mandarin.. Så min kusin,, som står vakt där fick den på sig.. Lite läskigt faktiskt,, men han blev inte skadad iaf och det var ju tur.. Jaa,, sen hem igen och dricka lite mer.. Fast jag var inte speciellt full,, var lite nervös att det skulle sluta som förra nyår,, men det gick så bra alltihop..

Nehe,, nu ska jag städa lite,, för det har ju inte blivit gjort medans jag har legat sjuk.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0