I brist på bra rubrik..

Ojoj,, nu var det visst en vecka sen jag skrev.. Fy på mig.. Hehe..
Jaa,, vad har hänt under den veckan då??
Var hos Sandra och hälsade på en sväng i onsdags.. och det var nice!! Var ett tag sen jag träffade henne,, ska dit imorrn igen! :D Och då ska vi se på film på kvällen och bara ha det allmänt trevligt.. :D Så det ser jag fram emot..

Just det,, var på sensus i motala med i fredags,, för attt börja på den nya grejen så jag kanske kan få praktik.. Så jag ska gå till äldreboendet som ligger ca 200 m bort.. så får vi se om jag kan få praktik där i 4 veckor eller så.. Och det skulle vara kul.. Bara att få något att göra,, för det suger verkligen att bara gå hemma och inte göra något.. Så jag hoppas verkligen att det kan bli nått där..

Vad hände annars i veckan då?? Inte mycket.. Fortfarande lite smått förkyld,, men det är ju mycket bättre..

Nehe,, om jag skulle hitta på nått vettigt att göra så jag kan skriva om det sen.. Kanske,, hehe

herrå faan.. :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice nice. hoppas du får det då..



ses i morron då faan :)

2009-01-12 @ 22:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0