I brist på bättre rubrik...

Hahaha.. Fy faan vad trött jag är.. Men har inte kommit iväg till sängen än.. Hade ju tvätten till tio.. Och det var inte riktigt torrt,, för jag hade typ 50 lakan och påslakan kvar sen nyår som inte hunnit bli tvättade.. Så jag tog dom idag,, och det tog tid.. Så jag var tvungen att försöka hitta nånstans att hänga upp dom.. Inte det lättaste.. Men efter ett tag så hade jag fått upp alla iaf..

Men sen så fastnade jag framför en film.. Jättebra!! Lite läskig ibland.. Men det är antagligen bara för att jag är så trött.. Får se på den en gång när jag inte är så trött..

Undrar om jocke kommer hem nu eller inte.. Dom skulle ev jobba över,, och då kommer han inte förrns vid 3,, och så länge orkar inte jag vara uppe..

Om man skulle gå och borsta tänderna då och sen lägga sig kanske,, och se om jag kan sova idag:: Har inte lyckats så bra dom senaste nätterna,, så jag hoppas på¨åtminstonde 5 timmars sömn,, så att jag orkar med morgondagen..

Aja,, nu känner jag faktiskt att sängen kallar på mig,, så det är väl bäst att passa på då..

Kanske skriver imorrn när jag kommer hem från Sandra,, det märks..

Herrå,,

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

haha jaa det får vi göra tycker jag allt <3

2009-01-14 @ 11:11:40
URL: http://sallbelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0