Gårdagen och nu på morgonen..

Hahah leeeif vad kul det var igår!!
Var ju och träffade Sandra och Thea.. Först lekte vi runt lite hemma, sen tog vi bilen till ikano/maxi,, skulle kolla på present åt Sandra eftersom hon fyller på tisdag.. Men hon hitta inga tofflor som hon ville ha så det fick bli present från maxi istället heheh.. Men hon blev ju nöjd iaf.. =) Sen åkte vi hem till Sandra igen och laga lite mat,, pastasallad med kyckling,, mums!!
Sen lekte vi massa mer med Thea,, tog kort,, filmade och massa flummane!! Hehehe.. Det var jättekul igår.. Så det får vi snart göra om..

Hoppas att jag kan det bara,, vet ju inte vad jag får för schema på praktiken..
Och på tal om den så ska jag på möte nu kl 8,, och prata med Irene om det.. Är så nervös så jag mår illa!! Inte bra!!

Skriver väl kanske senare.. Är så fruktansvärt trött nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0