Ny dag.. Nya tag??

Haha nae,, jag orkar nog inte så mycket nu iaf.. Kom hem för en stund sen.. Har ju varit hos Sallbe idag och umgåtts lite.. Nice nice.. Som vanligt,, hehe =)
Hämtade ju upp henne och sen hennes syster i stan och sen åkte vi hem till sandra.. Lekte lite med thea och sen tog vi en fika.. MUMSIGA BULLAR!! :D Hehe.. Sen lekte vi massa mer med thea och sen när thea lagt sig,, kan ni gissa vad vi gjorde då?? Håll i er nu,, för nu kommer det.. Vi såg på oth!! Chockande va?!?! hahahahah not!!

Sen när jag åkte så hämtade jag ju jocke på jobbet oxå,, och så tog vi en macka och myste lite i soffan.. Nu ska vi la snart krypa ner i sängen tror jag.. Är jäääääääättetröööött!! Så borsta tänderna och tvätta händerna.. ( Bara för att jag kände för att rimma lite,, hahah )

Vi höres =)

Herrå alla Leifare <33

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

klart det va mumsiga bullar jag hade ju bakat dom :)

2009-02-14 @ 17:56:26
URL: http://sallbelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0