Nu har jag inte nån bra rubrik att skriva igen.. =/

Så,, nu ska jag försöka hinna med ett litet snabbt inlägg här oxå.. Orkade inte skriva igår när jag kom hem.. Var hur trött som helst.. Det blir mycket spring fram och tillbaka.. Fast det är ju iofs positivt!! har ju skrivit på en sån där sekretess grej med så jag får ju inte direkt berätta vad som händer heller.. Men lite får jag ju berätta iaf.. Dom är ju söta tanterna och farbröderna,, hehe =)

Ikväll bär det av en sväng till Sandra.. Tror att jag hinner in till typ 6.. Måste ju duscha och äta innan jag åker in.. Annars kommer det en tråkigt, sur och hungrig Emma,, och så vill vi ju inte ha det.. Hehe..
Nehe,, nu börjar snart dagen för mig så det är väl bäst att jag tar och äter den där frukosten som är så viktig att få i sig.. Vi höres kanske imorgon..

Herrå alla Leifare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0