Irriterad..

På den här baskade bloggen.. Har försökt logga in hela eftermiddagen så att jag skulle kunna skriva ett inlägg.. Men nejdå,, det skulle inte funka.. Irriterande!!! När man för en gång skull faktiskt hade tänkt att skriva,, hehe..

Då tar vi sånt som jag inte är irriterad på nu.. =)

Idag fick jag byta massa blöjor och duscha de söta tanterna,, hehe.. Mysigt värre.. Neevars,, men så farligt var det inte.. Mådde lite smått illa första gången jag fick torka bajs,, men det gick över..
Och nu ska jag ha 4 dagars ledighet från praktiken.. Men inte får man nån lugn stund för det.. hehe..

Imorron så ska jag träffa Sandra och det ska bli kul.. =) Och sen på fredag så blir det till att åka till mamma,, ska ev vara hästvakt fredag till söndag,, och så har jag ju hönsen med i helgen.. Så jag kan ju lova att jag har att göra ändå..

Men det är skönt att ha nått att göra igen.. Har ju inte direkt gjort nått sen jag sluta skolan ju.. Jaa,, förutom sommar/helg jobbet då.. Men ändå.. Det är ju inte samma sak..

Nehe,, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och försöka sova,, så att jag är pigg imorrn.. =)

Men jag kanske skriver igen imorrn.. Det märks,, annars skriver jag väl efter helgen..

Vi höres.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0