Första dagen på praktiken..

Japp,, idag var det ju som sagt första dagen på praktiken.. Skönt att det bara var två och en halv timme idag,, för det var rätt mycket information att ta in.. Imorrn bli det lång dag,, börjar halv ett och slutar nio.. Så då lär jag ju vara skapligt trött..

Och imorrn så fyller ju Sandra med.. Hon fick en förtidig födelsedags present förra veckan när jag var inne och hälsade på,, hon fick hårfärg och så färgade jag det med.. Och det blev jättesnyggt =) Så på onsdag så ska jag till henne en sväng och fira lite,, så kanske jocke skulle få följa med med.. Det märks..

Nu ska jag gå ner i tvättstugan och hämta upp tvätten.. Jaa,, det stämmer,, det är måndag idag.. Och måndagar är tvättdagar.. =)

Vi höres..
Herrå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0