SNÖ!!!

Och jag är lyckligare än vad jag varit på länge!!
Förstår inte riktigt vad det är för fel på mig egentligen..
Hur kan man bli så brutalt underbart glad av lite snö??
Hmm,, jag är nog lite lustig sådär,, men det får ni stå ut med!!

Igårkväll kom Tilda, Emil och Ice hit och kollade robinsson och film med oss.. :D
Alltid lika trevligt.. :D
Och så tog vi en paus i filmen vid 22, för då hade det kommit lite snö,, och Ice behövde gå ut,, så då var vi ute en stund och jag lekte massa i snön :D Gjorde en jättesöt snögubbe,, ca 30 cm hög.. Oh jag var så glad!! Så underbart:D SNÖ SNÖ SNÖ!! Men jocke hade sönder den :( Då blev jag lite ledsen i ögat faktiskt.. :( Eller en hel massa ledsen i ögat.. Sen gick vi in och såg klart på "Flickan som lekte med elden" och den var helt sjukt bra :D

Idag har jocke och jag varit och köpt de 3 sista julklapparna,, och så ska vi på fika hos mamma ikväll.. Ska bli trevlans..

Nu ska jag väl fortsätta plugga lite.. Och snart laga mat..
Men jaa, vi hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0