lalala

Jaa ni,, livet leker och är underbart! :D
Eller nae, just det, det var det ju inte...

V.48
Förra helgen så jobbade jag, och hade ca 39 graders feber konstant,(förövrigt hade jag det hela den veckan innan med.. ) och då skulle jag även hjälpa mamma att flytta till egen lägenhet, eftersom mamma och pappa ska skiljas nu, (efter att ha varit tillsammans i 17 år och varit gifta i 3 MÅNADER!!!!) Men men, sånt är livet, det är inte nått jag kan göra något åt, hur mycket jag än vill det... Så iallafall, flytten då,, självklart högst upp, vad annars liksom? Och med min feber, kalas! INTE! Slutade väl nästan med att jag däckade av utmattning när vi kom hem till pappa igen, och så helt plötsligt var det morgon och man skulle jobba,, suck.. Men men, det gick det med.. Jag lever ju fortfarande..

V.49
Måndag: Panikplugga med linda till nkb provet. Gick iofs bra så det är nöjd med. + tvätten självklart.
Tisdag: Chokladkalender! :D och det var nog det bästa med hela den här veckan tror jag. haha
Onsdag: Träffade Sandra och handla med henne, sen på kvällen vart det bio med Sofia.. :D
Torsdag: Fick nya fönster i lägenheten, sånna där bullerfönster. Så man ska slippa höra tåget, och joo visst, dom är bra,, det är dom,, men lägenheten såg ju ut som om en atombomb slagit ner just här!
Fredag: Städade hela lägenheten, bytte gardiner, satte upp adventsljusstakarna (shit vilket långt ord) och började pyssla lite smått för julen.. Långt ifrån klar dock.. Tänkte kanske sätta upp resterande grejer snart..
Lördag: Inte en aning. Jag vet inte alls vad jag gjorde då.. :s
Söndag: Var hemma hos Nilsson en sväng på kvällen,, var nått möte.. Eller oj, jag mena Rickard.. :p

V.50
Måndag: Oh herrejösses! Det är redan vecka 50!! Vart har tiden tagit vägen?!?! Jag har ju massa skit kvar att göra i skolan som jag måste hinna bli klar med,, och nae shit jag hinner inte.. pluggar väl nästan dygnet runt känns det som och jag hinner ändå inte,, och jag saknar att gå ut och göra nått,, jag vill göra nått. men jag hinner ju inte, allt känns panikartat, och snart är det jul,, tackolov så är ju nästan alla julklappar klara,, men vi var ju tvugna att lägga ut 4000 igår som vi inte hade och jaa,, det blev helt plötsligt väldigt svårt! Och jaa, jag vet att det fortfarande bara är måndag än så länge, men jag känner mig hyperstressad!! Jag vill ut och gå och snacka skit, jag vill ut och rida och snacka skit, bara komma bort från den stressiga vardagen och bara vara.. Kan inte nån ge mig lite tid?! Snälla?! Jag behöver mer tid!!

Ojdå, vad långt det här blev,, men det får väl kompensera för att jag inte har skrivit sen i november..
Nu ska jag väl antagligen sätta mig och plugga lite mer,, även fast sömn kanske är det jag behöver mest..

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

ja du jag vet vad du menar. släng in att ta hand om ett barn där också o ha nationellt prov i matte B så får vi se hur man hamnar. tusen grejer för lite tid

2009-12-07 @ 19:24:34
URL: http://sallbelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0