Fest + Julpyssel

Fredagen ägde <3 Jätteskoj att träffa Sallbe och Sofia igen.. Det var ett helt år sen vi festa ihop.. Men det får v göra oftare tycker jag :D Men vi hade trevligt iaf, trots att det mest vart diskussioner som om vi var några "svyllefin" :p men det gjorde inget.. hahah

Lördagen vart seg.. usch.. ajaj.. och hela köret.. men men.. inte mycket att göra åt :P

Söndag, och julpyssel stod på schemat.. Så satte upp granen,, pyntade med tomtar och grejjer, och sen kokade vi knäck oxå.. ( för första gången) JÄTTEGODA blev dom.. hoppas det finns några kvar till jul.. haha annars får jag väl göra fler.. för det var ju inte svårt.. haha

Idag blir det en sväng ner på stan med Tilda och handla,, för imorrn fyller jag ju år! :D
Suck.. naevars,, haha det ska nog gå bra :P

Nu ska jag snart iväg.. Hörs senare.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0