Upps..

Nu var det visst nästan en vecka sen jag skrev.. Men det har varit fullt upp med allt på praktiken,, utbildningar och vikariebehörighet.. Men jag kan ju iaf glädja mig med att jag är godkänd vikarie.. Så nu är det bara vänta på att jobben ska rulla in,, hehe.. Annars har det inte hänt så mycket i veckan.. Eller joo förresten,, min och tias klänningar har kommit,, satt jättebra! ( Jag beställde ju två olika storlekar till mig,, för jag trodde inte att jag hade gått ner nått i storlek,, men självklart så kom jag ju I DEN MINDRE STORLEKEN!!! FÖR JAG HAR VARIT DUKTIG OCH TRÄNAT OCH BANTAT!! Känner mig liiiiite stolt faktiskt att jag kom i den mindre storleken,, hehe =)

Nu ska jag lägga mig och börja läsa sagan om ringen tror jag.. Men ska nog sova rätt tidigt ändå.. Ska ju upp och tvätta tidigt imorrn.. Men det behövs.. Blir samma race som förra måndagen,, jag tvättar och jocke får ta upp tvätten.. För jag ska till Sandra igen! =) Vi ska till ikano och kolla presenter,, hon skulle köpa nått till mats och jimmy och ceclia,, och jag ska hitta nått till mamma..

Nehe,, sängen!!

Herrå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0