Stora skämtar-dagen..

Jaa,, det är det idag.. 1 april.. Men än har inte jag utsatts för något.. Skönt det.. Men man vet ju inte.. Klockan är inte så mycket än..

Idag blir det iaf praktik.. Fick ju förlängt 4 veckor till.. Och det är skönt.. Då har jag något att göra.. =)
Och inte behövde jag jobba hela påsken heller, och det är skönt!!

Förra veckan skulle jag ha träffat Sandra på torsdagen,, men hon och lilla thea var ju sjuka så det blev inget av med det.. Tråkigt.. Får kolla upp en tid med henne som jag kan komma in!!

Nu så ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för kvällen.. ( Kanske tar ett bad istället?? Har inte bestämt mig.. )

Aja,, vi får höras av.. =)
( Jag ska försöka bli lite bättre på att blogga,, jag lovar.. )

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

jaa det är bäst för dig för du suger på att uppdatera.

2009-04-01 @ 22:34:21
URL: http://sallbelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0