Påsk mm..

Okej,, jag har varit dålig på att updatera i veckan,, jag vet.. Men ibland blir det så,, har ju haft praktik hela veckan och inte haft nån tid för att sitta vid datorn..

Veckan som varit då.:
Har fixat lite med bloggen,, bytt bild och så.. Massa praktik.. Jocke har varit sjuk.. Och det sög.. För då kunde vi ju inte festa som det var planerat i torsdag.. Synd.. Men det får vi ta igen en annan dag..
I fredags så kände han sig iaf bättre så då åkte vi till lkpg och åkte gokart igen,, men fy faaaaaaan!!! VAD ONT JAG HAR!! Erik den jäveln,, han satsa fullt rätt in i mig flera gånger,, och nu har jag asont i hela högersidan, upp i ryggraden och högersidan i nacken.. Det suger.. Kan knappt göra nått.. Och jag kom nästan på pallplats den här gången ändå.. *STOLT*
På kvällen åkte vi till mormor och tog en fika.. Hade trevligt..

Idag så åkte vi till mamma i morse och fixa med moppe och cheva,, och så käkade vi påskmat där.. På eftermiddagen åkte vi till Patte & Kicki,, patte bjöd jocke på grogg,, så jag fick köra.. Var där ett par timmar.. Hade det allmänt trevligt i solen.. Vädret har ju varit kalas! :D

Imorrn skulle Johanna komma,, men jag vet inte när,, har inte fått nått svar än,, får se om det blir av alls.. Men man kan ju hoppas det.. Vill ju träffa henne.. =)

Nehe,,
Nu ska jag krypa ner i sängen med värmekudden runt nacken och se om spänningarna släpper nått så jag kan sova.. HOPPAS!! Men det är väl antagligen för mycket..

God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0