Jaa,, jag veeeeeeeeeet....

Att jag suger på att uppdatera.. Men men,, så kan det va.. hehe

Idag var det sista dagen på praktiken.. Både skönt och tråkigt.. Skönt för att jag kan sova!! Tråkigt för att inte ha nått att göra igen..

Imorse så ringde telefon och väckte mig.. Det var nån från ams i lkpg som frågade om dom fick skicka mitt namn till en som ville ha folk,, i klockrike,, av alla ställen,, men visst tänkte jag,, det är ju fast anställning,, så varför inte?? Så joodå,, det fick dom gärna göra.. får se om han hör av sig då,, han som ville ha folk alltså då,, ehhe..

Nee usch,, känner att jag bara svamlar en massa nu.. Kanske skulle gå och lägga sig istället för att sitta här och ha tråkigt.. Får se hur jag gör,, jocke slutar ju snart,, kanske ska ta en kvällsprommenad bort till BT och överraska honom.. men,,  vet inte,, det kanske är kallt ute.. får kolla termometern sen..

Nehe,, nu ska jag kolla runt lite till innan jag bestämmer mig för hur jag ska göra..

Hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0